DX4 - عاداتی که باید به آنها ادامه داد

Tuesday، ۲۸ Tir ۱۴۰۱

DX4 - عاداتی که باید به آنها ادامه داد

سیستم متعادل کننده بدن فوراور DX4 طراحی شده است تا به شما کمک کند نسبت به بدن خود آگاهی بیشتری داشته باشید، و شما را تشویق می کند که هنگام غذا خوردن، حرکت و انجام روزتان بیشتر حضور داشته باشید. چند هفته پیش از این فرصت استفاده کردم و مکث کردم، تا فکر کنم و تصمیم بگیرم که چه جنبه هایی از سبک زندگی تغذیه ای من می تواند از تغییراتی استفاده کند، پس از بازگشت از 10 روز مفرح و کامل در ایتالیا برای عروسی دخترم. تصمیم گرفتم آن را به عنوان یک استراحت کوچک در خانه ببینم، و زمانی برای تمرکز، تنظیم مجدد، ترک برخی عادات و ایجاد رویکردی آگاهانه تر به تغذیه ام.

خب، یک ماه حالم چطور است؟ آیا به روش های قبلی خود بازگشته ام یا عادت هایی وجود دارد که به آنها ادامه داده ام؟

کسانی از شما که وبلاگ های قبلی من را که تجربیات من را مستند می کند خوانده اید، به یاد خواهید آورد که من اهدافی را در مورد هیدراتاسیون و غذا خوردن با دقت بیشتر تعیین کرده بودم. من هر دوی این عادات خوب را حفظ کرده ام و حتی برخی دیگر را در این مسیر به کار گرفته ام. من هیچ وقت آدم بزرگی نبودم که آب بخورم. فکر می کنم در یک وبلاگ قبلی به طعنه گفتم که فکر می کردم ممکن است در زندگی قبلی به عنوان یک جادوگر غرق شده باشم زیرا به نظر می رسید نمی توانم یک لیوان آب بدون خفگی بنوشم. نکته جالب این است که من موفق شده ام آب را جذاب تر کنم (با افزودن یک تکه پرتقال تازه به کوزه آب خود) و در واقع به نظر می رسد که تشنگی برای آب ایجاد کرده ام به طوری که به طور کاملا طبیعی بیشتر مصرف می کنم. من قطعاً با سیگنال‌های بدنم هماهنگ‌تر هستم، تمایل من همیشه این بوده است که به سراغ یک میان‌وعده رفته باشم که کم‌آبی بدن را با گرسنگی اشتباه می‌گیرد. اکنون از تشنگی خود آگاهم و آنچه را که واقعاً به بدنم نیاز دارد می دهم نه آنچه را که فکر می کنم به آن نیاز دارد. این برای من انقلابی است. در نتیجه انرژی بیشتری دارم. اخیراً یک کلاس یوگا در ساعت 6.30 صبح انجام دادم، 18 سوراخ گلف بازی کردم و هنوز برای یک شب تنیس دونفره انرژی داشتم. در حالی که ممکن بود در گذشته این کار را انجام می‌دادم، روز بعد واقعاً بهای آن را می‌پرداختم، اما در این مناسبت متوجه شدم که روز بعد بدون هیچ نشانه‌ای از خستگی بیدار شدم، در همان ساعت برخاستم و به همان اندازه پرانرژی بودم.

جنبه ذهن آگاهی برای من بسیار قدرتمند بوده است. من دیگر در حال حرکت غذا نمی‌خورم و با توجه کامل به غذا می‌نشینم تا غذا بخورم. این سود سهام پرداخت کرده است. من آهسته‌تر غذا می‌خورم و به همین دلیل، غذای خود را دقیق‌تر می‌جوم (هضم ما از دهان شروع می‌شود و بسیاری از متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند که ساده‌ترین راه برای حمایت از هضم، جویدن بیشتر غذا است). در حالی که این ممکن است باعث شود که من مانند یک گاو نشخوار کننده به نظر برسم، به علاوه این است که از غذای خود بیشتر لذت می برم، از طعم ها بیشتر آگاه هستم و در نتیجه احساس رضایت بیشتری می کنم. دیگر با این فکر که «حالا چه چیزی می‌توانم بخورم؟» که در صفحه ذهنم موج می‌زند، کار را با سرعت شکسته تمام کنم.

من همچنین یک تمرین تقریباً روزانه یوگا در صبح ها را معرفی کرده ام که واقعاً تأثیر مثبتی روی من گذاشته است. این کاملاً ارگانیک اتفاق افتاده است و من به سادگی احساس کردم که این کار را برای جایگزینی تمرینات بدنسازی خود انجام دهم. روزهای اولیه است و اما من وضوح بیشتری دارم و امیدوارم که شروع به موج زدن برای خواب بهتر کند. با این حال، چیزی که من از آن بیشتر خوشحالم این است که چگونه رابطه من با غذا تغییر کرده است، اگر انتخاب های سالمی نداشته باشم خودم را کتک نمی زنم، اما متوجه می شوم که دفعات آن انتخاب ها کاهش یافته است و میل واقعی دارم که به من کمک کنم. بدن و ذهن سالم تر، و این قطعا تغییری است که در نتیجه چهار روز DX4 رخ داده است. آیا دوباره آن را انجام می دهم؟ به طور قطع، این بسیار فراتر از انتظارات اولیه من بوده است، و من خوشحالم که در نتیجه برخی از عادت های خوب را حفظ کرده ام.