نکاتی برای شروع برنامه تناسب اندام

Thursday، ۲۹ Ordibehesht ۱۴۰۱

نکاتی برای شروع برنامه تناسب اندام

پس از یک دوره طولانی قرنطینه و محدودیت های کرونایی، اکنون شاهد کاهش این محدودیت‌ها هستیم و می بینیم که مردم به دنبال بازگشت به شرایط عادی خود برای تابستان هستند. !

اکنون که می خواهید به برنامه تناسب اندام خود مطابق گذشته برگردید، مهم است به یاد داشته باشید که باید آهسته و پیوسته این کار را انجام دهید. غواصی مستقیم در اعماق دریا می‌تواند نه تنها از نظر جسمی بلکه از نظر اعتماد به نفس، برای شما زیان بیشتری داشته باشد تا فایده - هیچ چیز بدتر از این نیست که یک مایل بدوید، تا نیمه راه بروید، احساس کنید که خیلی دردناک یا دشوار است، و قبل از اینکه به پایان مسیر برسید، تسلیم شوید.

به همین دلیل امروز ما قصد داریم نکاتی را که می توانید برای شروع برنامه تناسب اندام خود رعایت کنید، را بیان کنیم.

چقدر ورزش لازم دارم؟

طبق NHS، شما باید حداقل 150 دقیقه فعالیت هوازی متوسط در هفته داشته باشید. در صورت نیاز می‌توانید این کار را در طول هفته در زمان‌های مخیلف پخش کنید، در حالی که اگر بتوانید جلسات منظم طولانی‌تر را داشته باشید (هر بار 20 تا 30 دقیقه) مزایای بیشتری خواهید داشت. NHS همچنین توصیه می کند که ما دو جلسه تمرین قدرتی در هفته انجام دهیم - هیچ نیازی به مدت زمان برای این کار وجود ندارد، اگرچه به عنوان پیشنهاد یک جلسه تمرین قدرتی ممکن است حدود 20 دقیقه طول بکشد.

بهترین بخش: هر نوع فعالیتی که از آن لذت می برید برای شما مفید است، به شرطی که ضربان قلب شما را بالا ببرد و کمی نفس شما را بند بیاورد. اگر از دویدن متنفرید، رقصیدن را امتحان کنید. اگر از یوگا متنفرید، تنیس را امتحان کنید. چیزهای زیادی برای امتحان کردن وجود دارد!

از کوچک شروع کنید

اگر به تازگی شروع کرده اید (یا پس از یک وقفه طولانی دوباره شروع به کار کرده اید)، هیچ کس از شما انتظار ندارد که 10 کیلومتر را برای اولین بار، یکباره بدوید! تناسب اندام یک بازی استقامتی و افزایش استقامت است، بنابراین باید آن را مدیریت کنید و برنامه خود را به آرامی ارتقا دهید.

اگر در زمینه تناسب اندام کاملاً تازه کار هستید، چرا قبل از اینکه بتوانید بدوید راه رفتن را امتحان نکنید؟ بیرون رفتن برای نیم ساعت پیاده روی سریع در روز بسیار دست کم گرفته شده است، اما واقعاً می تواند تناسب اندام شما را افزایش دهد، تا جایی که بعد از انجام این کار برای یک مدت، متوجه می شوید که دیگر حتی راه رفتن خیلی سریع هم نمی تواند نفس شما را بند بیاورد و به این ترتیب احساس می کنید که می توانید به دویدن روی آورید.

می دانیم که زندگی امروزی دارای مشغله بسیار بالایی هست از قبیل کار، شلوغی‌های جانبی، خانواده‌هایی که باید از آنها مراقبت کرد، یک زندگی اجتماعی برای مدیریت و میل به نشستن برای لذت بردن از آخرین نمایش نتفلیکس. بنابراین اختصاص دادن یک زمان برای انجام ورزش بسیار دشوار می باشد.

خبر خوب این است: شما می توانید 150 دقیقه خود را به هر شکلی که می خواهید برنامه ریزی کنید.

انجام یک جلسه طولانی‌تر یک‌باره (مثلاً 20 تا 30 دقیقه در روز) فواید بیشتری دارد، اما اگر مجبور باشید بین دویدن در مدرسه و شروع کار، ده دقیقه یا حتی 5 دقیقه در حالی که کتری به جوش می‌آید، ورزش کنید!

این کار ها را برای افزایش فعالیت روزانه خود امتحان کنید:

بعد از ناهار پیاده روی کنید

به جای رانندگی تا سوپرمارکت پیاده روی کنید

هنگام تماشای برنامه تلویزیونی مورد علاقه خود از دوچرخه ثابت استفاده کنید یا اسکات انجام دهید

15 دقیقه در روز برای بازی فعال با بچه ها برنامه ریزی کنید

20 دقیقه زودتر از خانواده خود بیدار شوید و یک جلسه کوتاه یوگا انجام دهید

اگر شغلی دارید که نیاز به تلفن زدن زیاد دارد، در حالی که در حال چت کردن هستید، بلند شوید و راه بروید!

آیا کارهایی در خانه برای انجام دادن دارید؟ آن را به یک تمرین تبدیل کنید! موسیقی را پخش کنید و در حالی که پاک می کنید کمی ورزش کنید!

به درستی تغذیه کنید

ورزش تنها یک بخش از معادله است. همه ما می دانیم که تغذیه نیز نقش کلیدی ایفا می کند، نه تنها در ایجاد احساس خوب، بلکه در کمک به تامین انرژی در طول تمرینات شما. مطمئن شوید که یک رژیم غذایی متعادل دارید که شامل 50٪ میوه یا سبزیجات، 25٪ پروتئین و 25٪ کربوهیدرات در هر بشقاب است.

همچنین می توانید Forever Lite Ultra را امتحان کنید، یک شیک پروتئینی مغذی، ایده آل برای صبحانه یا به عنوان یک میان وعده تمرینی. این محصول همه کاره را می توان در صورتی که مراقب کالری دریافتی خود هستید، یا به عنوان یک میان وعده پروتئینی پرکننده اگر در تلاش برای افزایش وزن هستید استفاده کرد، زیرا حاوی 24 گرم پروتئین در هر وعده است. حتی می توانید میوه ها یا سبزیجات مختلف را به آن اضافه کنید تا طعم آن را با هم مخلوط کنید و طیف کاملی از مواد مغذی را به راحتی مصرف کنید.

ترجمه شده از سایت

https://www.foreverknowledge.info/blog